lördag 27 juni 2009

Don't lose your grip on the dreams of the past

Jag ska vara på Patriks 40års fest om en timma, & jag har inte bestämmt vad jag ska ha på mig än. panik! haha, det löser sig :)
Det har hänt ganska mycket sen sist, men jag känner inte för att skriva just nu :P
har mest vart med kompisar, grillat, spelat minigolf osv :)
Igår va jag på inflyttningsfest hos Emma, kunde vart roligare, men tror det mest va för att det va så himla varmt & väldigt trångt med alla männsikor i hennes lilla etta :P
Den 1a agusti åker mamma & pappa till London i en vecka, så då passar jag på att ha fest & alla måste komma! haha, nädå skämt åsido, men kul om det kommer lite folk :)
Hoppas bara att det är fint väder så jag slipper ha massa folk inne! xD

Nä nu måste jag klä om,
/ Jennie

Det gör väl desamma att jag blott är en dräng
Jag gör allting för att nå mitt mål att ta dig till min säng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar