tisdag 11 november 2014

Sjuk!

Har gått & vart dålig i över två veckor, har haft ont i halsen, har vart snuvig, har hostat, osv. Men det har inte brutit ut. Jag har jobbat ändå, för jag har ju inte haft nån feber.
Idag när vi va i Skövde på förmiddagen innan jobbet så kände jag mig rosig om kinderna, lite yr & genomsvett.
Så jag sjukanmälde mig & stannade hemma i soffan. Jag har bara käkat choklad, glass & matlåda från frysen.
Nu på kvällen kollade jag febern & nu hade den börjat smyga sig på, inte mycket men nästan en grad högre än vanligt så de klart att de märks.

Nu ska jag bara försöka vila. Dock väldigt svårt då jag fortfarande har lite ork mellan varven så jag blir lätt rastlös :/
Vilket inte är bra för då slänger jag mig upp ur soffan & börjar göra saker.
Skärpning Jennie, nu går du & lägger dig framför tvn igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar