måndag 16 februari 2009

du är mitt allt, mitt liv

I torsdags va jag på bankmöte, sen var jag en sväng ute i kleva hos min Sandra :)

I fredags åkte jag & Jenny en sväng till Skövde, fikade först med Mirre, sen mötte vi upp Emma & kökade lite, sen shoppade vi & åkte till falköping, visade Emma vart hon skulle praktisera, sen lämnade vi henne på tågstationen.
Hem & duscha :)

Spelade match igår, vi fick 2 poäng ;D
Sen bakade jag kladdkaka för jag va sugen på det & den blev namnam :D
Idag va det första dagen på den 5 veckor långa praktikperioden, gick väl bra. Jobbar 8,00-14,30 Mån, Ons & fredagar. Sen mellan 5,30 - 12,00 tisdagar & torsdagar.
Kommer nog bli bra :)
imorrn blir det en sväng till skövde med mamma, ska köpa en gps till pappa i födelsedagspresent :)
fika nu, lovar att jag ska försöka skriva lite oftare nu när min data funkar igen!
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar