söndag 1 februari 2009

Rice my friend

Idag är jag inte på något topphumör direkt, mår inte alls bra, men så kan det va ibland :P

I fredags var vi hos Emma på fest, mycket trevligt :D

Det är så mycket i skolan just nu så jag hinner knappt inte göra ngt av det som jag borde hinna med, & har jag tid över blir det bara slapp.
Det är så mycket, längtar till fredag, när alla prov är klara & sen så är det lov!
Efter det, praktik i 5 veckor, det ska bli skönt att slippa skolan iaf'!
Denna veckan blir nog jobbig, men man får göra det bästa av situationen.
Imorgon har vi säkert engelskaprov, & så barprov onsdag & torsdag. Sen redovisningen i svenskan..

Så vill jag umgås med Jenny med, den bästa dagen för mig är nog imorgon eller på torsdag.
När kan du & vad tycker du vi ska göra? :)

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar