fredag 2 juli 2010

Ge mig fanta & Rosé

Ja dör, jag är såååå hungrig! Varför tar det sån tid att laga mat? Haha jag är otålig som fan!
De värsta är att jag blir vrålhungrig direkt, liksom jag känner inte att nu börjar jag bli hungrig så kanske dags att börja med maten. Utan det blir istället åh jag är så hungrig & så blir jag grinig för att maten inte blir klar direkt!
Haha det är så nästan varje dag & mamma tycker det är lika jobbigt varje gång! ;)

Idag är de pappa som fixar maten iaf, blir grillade hamburgare, mums :)

Har inget mer planerat idag, har ju äntligen 3 veckors semester från Arcus nu :D ska såklart jobba hos min andra familj men pengar :D nästa vecka är jag ju helledig från allt, då ska jag hänga med Jenny & det blir nog Göteborg för vår del, mys! ;) Återstår att se på måndag :D

Jag har också varit förbannad sisodär 700 gånger idag, försökt räkna matte som jag har som hemuppgift, fan det är 30 tal & jag har klarat typ 5 st, seriöst jag kan inte mer! Det är skitsvårt, bah!

Ne nu skiter jag i de här :) Hade! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar