fredag 30 juli 2010

Sommarnatt, när jag glider fram på gatan, aha

Sitter här på Arcus igen, trååååkigt. Vet inte vad jag ska göra, har iaf sökt 2 jobb :)

Idag är det traktorrace, men det är fruktansvärt tråkigt väder så det blir nog inget, men vi får la se senare :)

Jaa vad har hänt i veckan ? I måndags jobbade jag, Tisdag va de Göteborg med mamma, pappa & farmor :) Vi va på Saluhallen, åkte Paddan & köpte kex i Kungälv. Sen åkte vi till Borås & där shoppade vi lite :)
Onsdag, Arcus. Sen kom jenny & emma hem till mig, dom vaxade mina ben, de gjorde ont, men de funka ju fan inte :P antagligen hade jag för korta hår fast jag hade som de skulle va :s aja, får la testa nån annan gång med längre hår så får vi se. Sen sov emma över :) Torsdag, jobb, sen bowlade jag & brorsan, jag slog äntligen mitt personbästa, 194 poäng! :D sen köpte vi med glass hem så kikade vi på Apollo 13 med emma & käkade massa glass :)

nu är de snart rast, så ska jag käka äpple sen gå ut & flytta på bilen. Står här utanför idag eftersom det är så tråkigt väder :P

nä ska dra nu, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar