onsdag 4 augusti 2010

Crazy Looop

Jahaja, idag är det onsdag då, sitter på Arcus & väntar på att de ska bli rast, bara en halvtimme kvar :P
I måndags va jag på bio med Sanja & hennes kompis Lina :) Vi såg Inception, den va helt okej, dock lite för overklig för min smak & jag hängde inte riktigt med på alla ställen :P

Igår jobbade jag, men usch vad jag va trött hela dagen :s Börjat käka mina folacintabletter igen, så hoppas jag kan börja bli lite piggare igen :)
Idag ska vi hela gänget till skyddsprodukter & välja & prova ut nya lagtröjor! Vi har allihop bytt namn, så vi heter Team Jumbo allihop, så vi kommer ha likadana tröjor alla 6 :) Vi har dock kvar de lagen vi vart innan, bara de att vi slått ihop oss så vi heter samma & kommer ha likadana tröjor :) De kommer nog bli skitfina! :D
Efter det blir de kanske en träning :)

Åh igårkväll va jag & brorsan ute & cyklade, så vi kände oss förtjänta av en ben&jerry glass, så jag åkte ner till Ica & köpte en, men när vi började äta så va den aldeles isig & seg :s den har alltså blivit upptinad & sen fryst igen, dålig hantering! tog ju inte kvittot, så jag kunde ju inte lämna tillbaka den. Kanske om jag åkt igår & jag fått prata med samma som jag handlade av, men Ica hade ju stängt så de va ingen ide. Synd på en 50spännsglass!

Idag lyser solen lite & det är gött :) va inte så jätteskönt ute förut men :o
nää nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :P
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar