fredag 27 augusti 2010

Carpe Diem!

Tja trots att jag blev lite ledsen av att Wicy inte kunde komma idag heller så är jag på väldigt bra humör!
Jag träffade min urgulliga kusin på stan förut, han kan göra vem som hellst glad! Sen köpte jag lite choklad, piggar också upp! Träffade farmor & Irene, fick pengar av dom, man blir alltid glad av pengar eller hur?! Jag fick ledigt härifrån nästa fredag, så nu har jag bokat biljett till Örebro!
& ikväll är det matfestivalen med snyggaste Jenny!
Igår köpte jag nya skor med, ännu bättre! & på måndag börjar min truckutbildning!

Jaa jag är rätt nöjd med livet just nu, det rullar på :)
& snart börjar jag min praktik på volvo med :)

Lunch om en kvart, pizza från igår, mums :D

Nää nu ska jag jobba vidare lite här, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar