tisdag 24 augusti 2010

DOH

Jag saknar Sanja här, det är så tråkigt här utan henne :o Jag har ingen att prata med när jag har tråkigt, ingen att gå till Willys med på rasten, ingen att käka lunch med.
På fredag börjar Wicy här, så då har jag ju iaf nån att prata med :) & på torsdag är vi ju lediga så jag hoppas veckan går fort :)

Igår fick vi reklamblad från Media Markt, & dom hade mellandagsrea & jag har funderat på att köpa en ny tv länge. Så fanns det en billig 32" som skulle va perfekt till mig! Så jag samlar ihop pengar, tar med mig mamma & brorsan till Skövde. Självklart är den slut när vi kommer dit!
& det va deras första dag på rean! Bra att dom tar hem så mycket så det inte ens räcker första dagen!

Ja jag blev ganska besviken, så vi åkte till Jysk där jag köpte mig 2 nya kuddar. Sen åkte vi till Maxi & köpte kanelbullar & chokladbollar som vi fikade på till fångarna på fortet :)

Nu är det inte långt kvar till truckförarutbildningen heller, lite nervöst är det men jag vill ju göra detta så de kommer gå bra :D
En kväll nu i veckan ska jag ner & övningsköra hos pappa lite ;)

Hmm vad ska jag göra nu tro? Matteläraren är ju här idag så jag borde plugga matte, men orkar inte det just nu iaf.. Aja, ska titta på ett avsnitt Simpsons till :)

Vi hörs, ska försöka skriva lite oftare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar