torsdag 12 augusti 2010

Family guuuuuy

Jaa gott folk, jag sitter på Arcus som vanligt & kollar på Family Guy, de e ju rätt kul ;D

I måndags va jag på arbetsintervju, de gick la bra. Men han ville att jag skulle ha 6 veckors praktik & sen om de funka skulle jag få tjänsten på 60%
Så jag hoppar över de & ska snart ha min 4 veckors praktik på Volvo, där har jag ju chans på en heltidstjänst sen :)

Igår anmälde jag mig till en truckförarutbildning som jag ska gå privat :D Fick avslag åter igen från Lärcenter & enligt Johan på Af är det så lång kö till den utbildningen så det inte ens va nån idé att sätta upp sig i den kön.
Så 31aug-1sept ska jag nog till Skara & fixa mitt truckkort! :D & sen efter det blir de praktik på volvo, för då får ja ha prektik ute hos pappa & köra truck direkt, roligt :D

Nu är det bara 25minuter kvar tills vi slutar, då ska jag hem & fika, sen ska jag & brorsan in & spela lite bowling :)
Våra nya lagtröjor borde bli klara imorrn förhoppningsvis, ska bli kul & se hur dom blev ;D

Nej ska fortsätta att kolla family guy & käka upp de sista av mitt godis =)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar