torsdag 23 september 2010

here comes the night

Fast arbetsdagen var en timme längre igår så gick det ändå fortare än i tisdags. Kan bero på att jag hade lite mer att göra igår kanske? :)

Idag är det sista dagen för veckan + pizzatorsdag! Kommer bli gött med lite pizza idag alltså ;D

I helgen har jag ingenting planerat, mer än att Jenny vill att jag ska komma på deras kräftskiva på lördag, tja vi får väl se, vem tackar nej till både kräftor & sprit liksom? ;) haha!

Jag är också glad för i måndags "sa jag upp mig" från arbetsförmedlingen, fick det bekräftat med brev igår & idag fick jag in mina sista pengar! Känns så bra, för dom har ju inte gjort ett skit för mig.
Så nu klarar jag mig tills nästa månad, & då kommer jag ju få riktig lön, gud va kul :D hihi.

Nej nu ska jag strax käka lite lunch, sen byta tröja, packa min ryggsäck & knalla över till Nina & få skjuts till jobbet :)
Hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar