lördag 18 september 2010

Love me, hate me

Jaa gott folk, nu har jag köpt en ny dator & fixat internet, så förhoppningsvis blir det lite mer uppdateringar nu :)

På måndag börjar jag jobba, helt sjukt! Så igår va jag & Jenny i Skövde & skrev på alla papper, gjorde drogtest & fick kläder! Så shoppade vi med, eller mest jag denna gång ;)
På kvällen igår blev de massa vin & drinkar, dock somnade Jenny INNAN jag åkte hem, inte okej! ;)

Idag har jag haft jättetråkigt hela dagen, får se om de blir lite Jenny ikväll igen, om hon inte somnar ;) Höhö nä nu ska vi inte vara såna :)

Finns väl inte så mycket mer att berätta, hade praktik på volvo hela veckan, jobbade natten med pappa, kört massa truck så nu kan jag det någorlunda, sista natten körde jag dragbil, de va ett chilljobb det! :)

Nej nu ska vi se vad det blir av de här, ha de bäst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar