söndag 17 oktober 2010

I love you babe

Jag har haft en superbra helg :D Igår hämtade Jenny mig, så åkte vi hem till henne & fixade oss sen åkte vi till Skara & kollade på Törnrosa :)


Marcus va på samma föreställning, så vi träffade honom efteråt & kidnappade med oss honom hem (a) Så mös vi på kvällen med kyckling, vin & Gustav :)
Idag har vi bara slöat framför tvn hela dagen innan vi skjutsade hem honom igen & sen körde Jenny hem mig :)
Tack för helgen, du är bäääst Jenny, jag älskar dig & du betyder allt för mig, det hoppas jag du vet! <3


Sov så himla dåligt inatt, så nu tänkte jag lägga mig & kolla på Hitta Nemo & bara ta de lungt, skönt att det är eftermiddagsjobb i veckan :)
PUSS

1 kommentar:

  1. klart jag vet:)<3 du betyder allt för mej med<3<3<3<3 pössssss<3<3<3<3

    SvaraRadera