tisdag 12 oktober 2010

Turn the lights of

Sitter & kikar lite på ny telefon, är lite sugen men inte hittat nån jag vill ha direkt. Men jag har gott om tid, mitt nuvarande abonnemang går ut i april nästa år så :)
Tror inte jag ska ta 24 månaders bindningstid denna gången, på ett sätt är det ju bra, då kan jag ju typ inte byta mobil förän tiden gått ut. För jag har ful ovana av att byta så fort jag tröttnat & jag tröttnar på mina mobiler rätt fort! Haha, får väl se då hur det blir :)


Idag gick jag med i facket också, känner mig vuxen nu! haha!



Har städat i mitt rum, slängt massa saker jag inte använder, rensat bland alla mina skor & slängt 4 par & även rensat bland alla mössor & halsdukar, duktigt Jennie!
Så nu kan jag köpa nya skor & andra pryttlar & knö in ;D
Längtar efter lön, då ska jag köpa ett par stövlar :D

Har även börjat fundera lite på julklappar, i vanliga fall brukar jag vara ute & va klar i vääldigt god tid, förra året va jag nog i princip klar vid denna tiden ;P Men iår har jag inte brytt mig om det, har vart nog deprimerande med den korta sommaren & nu hösten. Man måste ju ha något kul att ängna sig åt på hösten med ju :)


Börjat knåpa ihop lite blandad musik till pubkvällen 5 november, har drygt 100 låtar, de borde räcka. Ska ju bara va lite innan han som spelar börjar, så lite i pausen & efter han är klar. Aja de blir nog bra :)
Haha flummigt! Jag & Jeanette på en pubkväll i februari :)

Nej nu ska jag titta på Hannibal & äta choklad, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar