söndag 14 augusti 2011

hjärta ♥

Hej!

Va ett tag sen jag skrev nu, har inte kommit in i det igen nu efter det långa uppehållet.
Telia har krånglat så det var ute en tekniker här i fredags, hoppas dom kan skynda på så vi får vårt bredband snart, de här mobila är kass!

Jaa, det har väl inte hänt så himla mycket i veckan.
I fredags var jag & Rickard i Hjo med mamma & pappa :) Medans jag & mamma var på Hem & Hobby & köpte köksgardiner & lite annat smått & gott så bowlade pappa & Rickard :) Sen åt vi lite mat, på vägen hem åkte vi till Rossis i Tidaholm & käkade jätteglass! Gott va det med jag orkade inte äta upp mina 2 kulor :o haha :)
Sen var vi på Gustavssons i Åsle & tittade på diskmaskin :)
Sen mös vi med Harry Potter på kvällen :)

Igår va Sanja här på fika på dan:) Sen åkte vi hem till mamma & pappa, på kvällen var vi hos grannarna på kräftskiva. Det var jättemysigt & vi satt ute i ladan & åt kräftor & hade allsång! Vid 2 var vi hemma igen :)
Sov hemma hos mamma & pappa, guuud va trångt det är nu att sova 2 i en 120 säng! Haha vad fort man vänjer sig vid stor säng & varsitt täcke :)

Idag har vi vart & bowlat! Första gången på 2 månader för min del! Usch, men hoppas de går bättre nu när jag börjar träna igen :) Imorrn ska jag & brorsan dit & beställa nya klot, jag ska även köpa nya skor då jag upptäckte idag att mina gamla va helt sönder i hälarna :s
På tisdag blir de bowling igen :)
Mamma, pappa, Tommy & Tom va här efteråt på Kaffe & kladdkaka :)

Onsdag blir det nog bio, Bilar 2 såklart :D

Nä nu börjar jag bli sugen på nåt att äta, sen blir de Harry Potter! Hörs snart igen :)
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar