måndag 29 augusti 2011

Säg hejhej Pepsi

Hej! :)
Åt nyss mat, potatisgratäng & ostsnitzel, mums :)
Rickard ligger & sover i soffan, han är då inte mycket till sällskap. Tur jag har Pepsi :) Men nu vet jag inte vart han är :P

Tja ska väl ta en liten uppdatering om vad som hände i helgen kanske. I Fredags var jag & Rickard med mamma, pappa & Tommy i Ullared, blev endel smått & gott :)
Sen på kvällen kom Becca hit, vi lagade tacorullar & tittade på film, mys! :)

I lördags morse kom Jenny & hämtade upp mig & vi va på Axevalla marken, hittade lite grejer där med :)
Sen åkte jag & Rickard hem till mamma, det åskade skitlänge, så vi spelade 3 olika spel, mys :)
Sen hämtade vi Emil & hade myskväll här hemma.
Igår var vi & hämtade hem Pepsi! :)
Nu är han här i soffan igen, klättrar på Rickard & försöker gå på tangenterna på datorn :P Han är ju himla söt! :)

Nä nu är jag sugen på en skumbanan, så ska gå & äta en! Hejsvejs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar