onsdag 2 maj 2012

Lilla hjärtat

Blev väckt av telefonen som ringde halv 9, gamla hyresvärden ville ha nycklarna till lägenheten. Så va bara att gå upp & ge sig in till stan. Så passade vi på att springa in på Willys & köpa lite lunch till idag & imorrn :)
Så nu sitter jag här, har vattnat blommorna & vikt tvätten.
Rickard mår inte bra så han ligger uppe & vilar, stackarn. Han har säkert åkt på min feber & förkyldning som jag äntligen börjar bli bättre från.
Jag hostar & snorar fortfarande, men det är ju bättre :)

Igår tatuerade jag & Jenny oss, jag är jättenöjd över min lilla :) Hoppas Jenny blev nöjd med sin med!
Så käkade vi pizza efteråt med Johanna, som även va med hos tatueraren :)
När vi kom hem så åkte vi ut till mamma & pappa en sväng och fikade :)

Jag funderar på oss jag ska gå ut & sätta mig i solen lite grann.
Tidig dag idag, börjar jobbet 13. Så får bli lunch om en timme :P
Hade gärna tagit lite mer ledigt, typ några veckor till! Haha nä men kunde ju tagit resten av veckan, så kunde man hittat på nåt kul & njutit av vädret :)

Aja, det är snart semester, bara typ 10 veckor kvar! Haha :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar