söndag 6 maj 2012

Trädgårdssöndag

Jag har aldrig haft ont av pollen förut, men troligen har jag börjat få det nu. Min förkyldning går ju inte över! Näsan är full med snor & jag har ont i huvudet & är helt slö.

Idag va jag & Rickard på Jula på förmiddagen, sen har vi ägnat  hela eftermiddagen åt vår trädgård! Mamma, pappa & brorsan har vart här & hjälpt till med. Men va bra det blev!

Igår spelade jag final i poängjakten & började med 3 serier. Efter det åkte 8 st ut, jag klarade mig & gick vidare, spelade 3 serier till, varav 8st åkte ut. Jag klarade mig igen. Så började karusellen, vi va 4 st & spelade en serie, så åkte den sämsta ut. Jag klarade mig. Sen va vi 3 st & den sämsta åkte ut, där försvann jag. Var helt slut i ben & armen, 8 seier! Ja de va jobbigt & jag började spela 12 & vi  åkte därifrån halv 5!
Men jag är stolt över hur jag spelade & att jag tog mig vidare såpass långt ändå :)

Sen blev det tacos & chokladmousse med brorsan! Sen åkte han hem & jag & Rickard tittade på The Smurfs & åt chips, mys :)

Nä nu ska jag titta på tv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar