söndag 19 maj 2013

Mer helg, ge mig!

Det är underbart med helger! Synd bara att dom går över så fort! 
I torsdags va jag i Skara & tog ur löshåret, så gött! :) Så passade jag på att småhandla lite på Citygross när jag ändå va där :) 

Fredagen började med att jag sov 4 timmar, sen sålde jag mina saccosäckar sen bar det av in till stan, mötte upp mamma & pappa & bjöd dom på tårtbuffé på mössebergsbagarn, bra frukost! ;)
Efter det blev det en sväng på stan med Rickard, han köpte nya shorts & jag fick tag på en jeanskjol :) Köpte med oss lite jordgubbar från torget med, sen åkt vi till Stjern & hämtade bakluckan till cabben! Hem, monterade på den & sen blev det premiärtur! Så himla härligt väder! :D
Igår klippte Rickard klart gräset, & vi slappade lite. Cabbade ner, åkte till stan & köpte blomma till mamma, sen vidare ut till dom för kalas! Mamma fyllde år! Så vi käkade massa gott! :) 

Idag har vi inte gjort så himla mycket, städat båda toaletterna & bara slappat framför tvn! Grillade kotletter till middag & de va muuums!
Nu har Rickard gått & lagt sig en stund innan jobbet så jag ska dricka lite kaffe & kolla på Per Morberg :) 

Nu närmar sig Rigakryssningen & jag längtar såå! :D 

Om ni vet nån som är intresserad av ett biljardbord ligger vårt ute på blocket nu :) 



2 kommentarer:

  1. Ska ni inte ha kvar biljardbordet?

    ÅH RIGA ska bli AWESOME :D Längtar som en TOK! <3

    SvaraRadera
  2. Vi flyttar till ett mindre hus, så finns liksom ingen plats :-P
    Mee too, awesome indeed!! :-D <3

    SvaraRadera