söndag 5 maj 2013

Söndag

Hej!

Kom precis hem från svärmor, har vart där & grillat :)
Nu funderar jag på vad jag ska hitta på, hade lite funderingar på att lite smått börja packa. Kan ju slänga ner julgardiner, lite handdukar, böcker osv som vi ändå inte använder. Om nån har bra flyttkartonger med handtag på eller vanliga kartonger som jag kan packa i, så tas det varmt emot :)

Ska bara vila här i soffan lite först.
I fredags cyklade jag ända hem till mamma & pappa! Va bara 7km, men det kändes som bra mycket längre! För jag hade motvind hela jävla vägen, men skönt när de va gjort :)
Igår va jag & Jenny på Axvalla marken! Blev en present till mamma & så godis :)
Sen när jag kom hem åkte jag & Rickard in till Jysk & Ica & handlade lite. Sen hade vi en lugn kväll framför tvn med Tacos, chips, dipp & grönsaker :)

Veckan som kommer blir det jobba tre dar, sen är de ju kristihimmelfärd :) Jag har inget planerat alls, men aa får väl se vad som händer :)

Igår köpte jag tågbiljetter till Stockholm & beställde pengar, & båten är betald & klar, så nu längtar jag bara att det ska bli dags! Då ska jag & Rebecca åka kryssning till Riga, tillsammans med vår Nordman :D




Detta är när jag såg Nordman 2007  :)

2 kommentarer:

  1. Ska ni flytta?? Eller varför ska du börja packa? :P

    ÅÅH JAG LÄÄÄNGTAR IHJÄL MIG :D Ska bli så grymt kuuuul!! GAAAH :D Vi kommer ha så jävla roligt!! Och vi ska se vår NORMDMAN :D <333333

    SvaraRadera
  2. Aa vi ska flytta, berättar mer sen! :)
    Fy fasen, va vi ska ha de bra!! :D Vi ska dricka drinkar, äta gött, SHOPPA & DANSA TILL NORDMAN! :D <33333333

    SvaraRadera