söndag 7 juli 2013

du & jag

De va så skönt att åka iväg på kalas igår, att bara kunna slappa, käka massa gott & inte tänka på allt som måste göras hela tiden!
Men idag va de back to work. Började dagen med att åka till cheapy & handla lite, sen fika hos mamma & pappa innan vi åkte ut till huset igen!
Jag & mamma målade andra lagret på brädorna, sen bytte vi ut alla handtagen på luckorna i köket!
Pappa satte upp listen runt fototapeten & Rickard målade fönster & dörr i sovrummet!
Till middag grillade vi ytterfilé, de va mums! Framåt halv 7 åkte vi hem & då kom det en & hämtade biljardbordet. Så skönt att äntligen fått det sålt! En sak ur världen iallafall :)

Nu sover Rickard lite innan han ska åka & jobba, jag började packa lite mer uppe. Gjorde en låda sen kände jag mig helt slut! Detta tar på en, plus att de vart himla varmt idag!

I veckan jobbar jag ju som sagt kvällen, så jag ska försöka få packat så mycket som möjligt på förmiddagarna, så vi kan bestämma ett datum för flytt snart!

Funderar på att åka ut till huset en snabbis imorrn innan jobbet & få planterat de blommor jag köpte igår i lådorna. Så kan Rickard hänga upp dom sen :)

Nää nu ska jag bara slappa här i soffan tror jag, helt jäkla slut i huvudet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar