måndag 8 juli 2013

för det var en kväll i juni

Gud vad det är varmt här idag! Det går typ inte va nånstans i huset för det är stekhett! Intog min frukost på altanen, där va de precis lagom :) Har typ aldrig ro att sitta & käka frukost så ute med två tidningar framför mig, så det var väldigt mysigt & värdefullt för mig att kunna sitta där & bara njuta! :)

Nu går jag mest runt & vankar, vet inte vart jag ska börja? Vi har packat ner de vi inte använder redan & nu är det typ dags att gå på resten, men tänk om de dröjer lite innan vi flyttar & jag packar ner sånt vi behöver? Detta är jättesvårt! Men tror att jag bara för börja nånstans & slänga ner i lådor, så får vi helt enkelt flytta snart ;)

Hade ju tänkt att åka ut till huset nu egentligen, men så kom jag på att de ska ju spränga vår uppfartsväg idag! Så lika bra jag struntar i det så jag inte hamnar mitt i det :) Får åka ut imorrn istället :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar