lördag 28 september 2013

hej hopp gummisnopp!

Vårt internet funkar inte än, men jag får låna lite av Rickards! Perfekt att han kan dela ut till datorn så jag kan göra lite grejer som inte funkar på telefonen. Som tex. att blogga! ;)

Blev myskväll hos Johan & Therese igår! Rickard somnade i soffan till filmen x antal gånger, haha ;)

Idag hade vi sovmorgon, så gött! Efter frukost åkte jag iväg till Skara, slöjd-detaljer & citygross :)
Ikväll kommer mamma & pappa & käkar, blir mys! :)
Så när Rickard har rensat klart avloppet i köket så ska jag baka en kaka :) Håller på att tvätta & plocka iordning lite med, så det ser okej ut här :)

Elden sprakar i kaminen. Det är så himla mysigt! Vi har aldrig haft kamin, ingen jag känner heller så detta är verkligen lyx! :)

Nä får väl sätta lite fart här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar