tisdag 1 oktober 2013

vem bor i en ananas djupt i det blå?!

Hej!

Har lite huvudvärk varenda dag nu, sjukt jobbigt! Undrar om det kan va antibiotikatabletterna som gör de tro? Hoppas bara inte att det kommer hålla på under hela behandlingen, då kommer ju jag att dö! :P

Idag väckte Rickard mig kl 12, sen lyckades jag somna om vid halv 2 & sov till halv 4 :) Så hoppas de räcker för att jag ska hålla mig pigg inatt! Vart helt slut de två första nätterna!

Igår grejade jag mest här hemma, gjorde rent i kaminen, tvättade, tittade på film osv. Men hann även med en promenad på berget när jag ändå va tvungen att köpa bröd & yoghurt :)

Ikväll är det Zumba & jag & svärmor skulle väl gå på det. Men har ingen lust denna veckan heller, & hon har inte hört av sig än heller. Så slipper kanske idag med ;)
Funderar på att kolla efter jobbet imorrn bitti om det är tomt i gymmet & köra mitt första pass, för det har fortfarande inte blivit av & jag har helt tappat lusten för det! Men betalar ju för det så är ju lite onödigt :P

Imorrn på eftermiddagen ska jag besiktiga min lilla blå bil, hoppas de går bra :)
På torsdag är det marken, så ska gå på den med Jenny! :)
Nä nu ska jag fortsätta att titta på Svampbob & bara slappa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar