fredag 25 oktober 2013

Fredag!!

Hej!
Idag har jag mått helt okej, lite tung i huvudet efter huvudvärken. Sov asdåligt inatt, huvudet dunkade & jag vände & vred mig.

Så idag har jag pysslat lite! Gjorde iordning en liten doppresent till Julia, dop nästa lördag! Kul att kunna ge bort nåt man gjort själv :) Även slagit in saken vi köpt, men vill inte visa det här än.
Jag tror inte Therese läser min blogg, men de vore ju typiskt om hon ramlade in här & fick se presenterna :) Så visar nästa helg!

Så bakade jag marknads nougat! Superenkelt & det va såå gott! :)
Hämtade även in ved, hämtade posten, tvättat tre maskiner tvätt & smågrejat :)

Sen när Rickard kom hem så åkte vi in till Osterian & plockade ihop en ostkorg som Rickards morfar ska få imorrn i present! Så va vi även inne på Akademibokhandeln som öppnade idag!
Tankade & köpte med oss wokstugan hem! Käkade & kollade på The Big Bang Theory! :)
Nu har jag grejat lite & Rickard sitter vid datorn, som vanligt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar