torsdag 24 oktober 2013

Bläää

Idag när jag vaknade så hade jag hemsk huvudvärk & såg lite konstigt. Men gick upp, bakade paj & gjorde iordning.
Sen kom mamma, pappa, mormor & morfar på kaffe & glasstårta :)
Mådde dock asdåligt, hade ont i magen & mådde illa & fick springa på toa flera gånger.
Therese & Johan skulle komma & käka paj efter men jag fick ställa in det för jag trodde jag skulle svimma när vi satt där med familjen.

Så när de åkte hem så la jag mig i soffan & halvslumrade på Rickard en timme eller nåt, sen kändes det mycket bättre! Huvudvärken har jag haft kvar hela kvällen men har iallafall orkat äta pizza & sitta upp & kolla på tv :)

Surt att det blir så här när man har massa kul planerat! Hoppas jag inte blir sämre nu & att Therese & Johan hinner komma hit innan pajen blir dålig :)

Så inatt stannar jag hemma! Hade tänkt åka in till stan & kolla på nya kläder imorrn när jag vaknat eftersom vi ska på smörgåsbord för att fira Rickards morfars 70årsdag på lördag!
Får väl se om jag orkar!
När Rickard kommer hem från jobbet imorrn så ska vi iallafall in & handla hans present & köpa kinamat till middag, mums! :) Insåg precis att det blir snabbmat två dagar i rad.. Men de får la gå ändå ;)

Nu ska jag lägga mig här i soffan igen & försöka bli trött! Inte så lätt när jag sov till halv tre & slumrade förut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar