tisdag 15 oktober 2013

de här med sömn

Nu har jag börjat att sova dåligt igen. Jag somnar, vaknar, vänder & vrider. Jag brukar aldrig titta på klockan när jag vaknar, för det är inget bra.
Idag sov jag nog rätt bra tills Rickards klocka ringde kl 10, sen höll jag på att vända mig fram tills kvart över ett då Rickard kom in & pratade lite innan han åkte till jobbet. Sen somnade jag om till tre då ringde min telefon, ingen jag ville prata med så stängde av ljudet & sov till fyra!

Eftersom sömnen blir så här hattig så behöver jag ju sova så länge istället.

Det är ganska skönt att det bara är fyra veckor natt på hela hösten. Jag tänkte att om min chef frågade om jag kunde jobba mer natt iår så skulle jag ta det. Men nu har jag ändrat mig, de pengarna är knappt värt de här med att inte få ordning på sömn & inte må riktigt bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar