måndag 21 oktober 2013

Fredagen den 18de oktober

Så då går vi tillbaka till fredagen :)
Morgonen började med att jag inte kunde somna, somnade framåt halv 8. Kl 9 väcker Rickard mig, säger att de är här nu som ska blåsa in fibern.
Så gick upp & la mig i soffan, vi ska ha de i sovrummet så därför jag fick gå upp, & käkade lite yoghurt.
Det tog inte många minuter för dom att fixa det, så jag gick in & la mig igen. Somnade framåt 10 & kvart över 11 vaknade jag av min väckarklocka.. Rickard kommer inspringandes & stänger av den & frågar om jag vill sova lite till?
JAAA. Sen väckte han mig kvart över 12 :)
Vi käkade frukost, åkte till mamma & pappa & hämtade en grej, åkte till min farbror för att hämta en kärra ved som vi fick av honom i inflyttningspresent :)
Så fick vi fika av farmor med :)
Hem & lastade in veden i flaket, pysslade & grejade lite.

Sen kom Rebecca! :)
Så mysigt! Vi käkade kött & kollade på film & åt massa godis, mums!
Riktig myskväll! Måste göras oftare! Säg bara till när du är ledig, så kommer jag upp & våldgästar dig sötnos! :D


Jag älskar dig! <3

1 kommentar:

  1. Åh var massa mys!!
    Det får vi göra många gånger!! :)
    Älskar dig <3

    SvaraRadera