lördag 12 oktober 2013

Det är lite mycket nu, men så ska de va i livet!

Vart fullt upp nåra dar nu!
I onsdags så skulle jag till Jenny & fikat, men fick skjuta upp det då Rickards mamma fyllde år & bjöd på våfflor! Så hastade in till stan & köpte present & blommor när jag vaknat :)
Men i torsdags kom jag iväg till Jenny! Hon bjöd på mumsig hallonpaj & så tjötade vi massa skit!
Vi var även & hämtade fiberkabel!

Igår skulle vi träffas upp i stan för att gå i den nya affären & köpa ljung! Jag somnade om när klockan ringde så jag försov mig, men Jenny väntade på mig så de gick nog bra ändå ;)
Så käkade vi en macka på nya cafeét Mormors skafferi, det var mums!
Sen gjorde vi stan :)

På kvällen när Rickard kommit hem från jobbet så grejade vi i trädgården! Han grävde lite, vi körde undan gamla träplattor som låg över den gamla dammen & så räfsade jag bort alla löv som låg i backen. Sen kvällsmys med Tacos & Big bang theory!

Idag sov jag till halv 12, gick upp & käkade frukost.
Sen kom Rickards mormor & morfar & kikade på traktorn. Vi drack kaffe & så kom Jocke.
Nu håller han på att gräva upp hela trädgården! Haha, kanske inte riktigt hela, men nästan!
Fiberkabeln ska ner & så ska vi jämna ut lite. För det är tre sektioner i trädgården nu. Så han ska plana ut den lite så det går att köra hela vägen med gräsklipparen!
Han tog även ner den stora busken så nu blev det ljust & fint!
Han kommer nog att hålla på några timmar till.
Så ska väl laga lite middag till dom sen :)

Jenny jag har planterat i lådorna idag, ska hänga upp dom sen så ska jag ta kort så får du se hur det blev! Det blev så bra! :) Tur att jag inte var så snål jag tänkte va först ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar