torsdag 17 oktober 2013

Toooooooorsdag

Idag åkte jag & Jenny iväg till Skövde för att jag skulle kolla efter en ny matta! De hade rea på Mio, så vi åkte dit & kikade men jag hittade ingen som föll mig i smaken :/
Får fortsätta leta!

Vi tvättade bilen, fikade & kikade lite i affärer. Jag shoppade ingenting mer än lite pepparkaksdeg & presentsnören inne på Ica Maxi ;)

Har ju glömt att berätta att jag var & klippte mig & färgade slingor i måndags! Ingen större skillnad mot innan, blev bara lite kortare & en nyans mörkare slingor :)
Så är väldigt nöjd! Älskar Camilla på Vilske Salongen i Floby, så himla bra!

Imorgon är det fullt upp! Ska försöka hinna baka bullar! Så kommer dom & blåser in fibern & så ska vi hämta ved! Sen på kvällen kommer fina Becca för myskväll! Hoppas vi hinner med allt, måste hinna sova nån timma med ;)


Tack för idag finaste du!! <3



& vi ses imorrn göllet ;) <3

1 kommentar: