onsdag 16 oktober 2013

vart redig!

Åh sovit kasst idag igen. Fram & tillbaka, Rickard säger hejdå runt halv ett, ett ringer telefonen. Bara att gå upp & ta emot vår nya tvättmaskin vi köpt. Gick & la mig igen, kunde inte somna.
Gav upp strax efter två & satte igång med att städa.
Så nu har jag storstädat hela huset, bytt handdukar, tvättat några mattor & dammsugit & moppat. Så nu är det rent & fräscht, en liten stund iallafall ;)

Idag ska jag äta falukorv!! Åhh vad det ska bli gott! Jag har inte ätit det sen jag flyttade hemifrån eftersom Rickard inte äter korv :P Så ja, ska bli mums!! Blir ugnsbakad med spagetti & kokta grönsaker till :) Mmmmmmmm!!

På lördag kommer Rickards farmor & farfar & pappa, så behöver baka nåt. Men orkar inte nu, får bli imorrn :)

Nä vad ska jag göra nu tro? Hm, får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar