söndag 6 oktober 2013

2008


Mår så himla dåligt. Varför ska det vara så jävla svårt? 
Tyckte jag var tjock redan på denna tiden. Men jämför man med hur jag ser ut nu önskar jag att jag aldrig sagt så..
Tyckte jag var duktig & tog tag i livet när jag skaffade gymkort & va ute & gick 4 dagar i veckan.
Vad har jag gjort ? Inte vart på gymmet en enda gång & jag får vara glad om jag orkar promenera en dag i veckan.
Allvarligt talat, jag vet inte hur jag ska hitta viljan?
För motivation finns, de ska jag lova.
Men kommer inte förbi min lathet, att de ska va så förbannat svårt!!

Är ledsen, känner mig ensammast i hela världen & mår dåligt över det.







bajs. 

1 kommentar:

  1. Underbara du!!
    Vet hur det känns, vart jättedålig det senaste. Önskar jag kunde pusha dig och va hos dig och hjälpa dig!
    Men jag tycker du är fin, och tro aldrig något annat! Men jag vet hur svårt det kan vara. Vi får försöka pusha varann på varsitt håll!

    Mysa snart? <3

    Älskar dig underbara du!!

    SvaraRadera