onsdag 2 oktober 2013

crybaby

Förr grät jag aldrig, jag hatade att gråta & höll det för mig själv om jag var ledsen.
Sen när jag träffade Rickard så kunde jag gråta åt allt & inget, grät jämt.
Nu gråter jag väldigt sällan igen men häromveckan tittade vi på hur många lingon finns det i världen. Då grät jag som bare den, inte normalt film gråt, utan verkligen nå hemskt! Jag grät & grät, hulkade. Jag kunde inte sluta, Rickard strök mig över håret & jag låg lutad mot han. Det var hemskt.
Sen idag tittade jag på A walk to remember & samma sak händer! Inte allt så farligt som förra gången, men mycket mer än vad man brukar gråta till en film!

Antar att jag har tårar som behöver komma ut, som hänger på när jag ändå öppnat kanalen ;)
Nä jag vet inte, men tur att ingen annan behövt se detta! Nu är jag dock rädd för att titta på film med kompisar & börja storgråta så, pinsamt!

Har ni vart med om nåt sånt här? Jag gråter alltid till film, men absolut inte så här mycket!


2 kommentarer:

  1. Men gumman!!
    DU ska inte skämmas för det!!

    Älskar dig!! //Becca

    SvaraRadera
  2. Men det vore ju skit pinsamt om vi kolla på nån löjlig film & jag börja grina & det aldrig tar slut! hahah :)
    älskar dig!! <3

    SvaraRadera