måndag 21 oktober 2013

Resten av helgen

I lördags ringde kl 9. Så gick vi upp & plockade iordning, åkte in till stan & köpte bullar & fixade till Rickards farmor, farfar, Pappa & Anna kom på 11 kaffe :)

Sen så grejade vi bara lite här hemma, gjorde hemmagjord pizza, duschade osv.
Vid kvart i 5 kom Emelie & hämtade mig, så åkte vi hem till Therese på sexparty! :)
Det var riktigt roligt, var mitt första, så de va spännande! :) Kul att träffa lite nytt folk med, så det var mysigt! :)

Igår sov jag till 13, gick upp & vid halv 3 ungefär kom mamma & pappa på middag :)
Sen va de bowling hela kvällen innan de va dags att åka & jobba igen :P

Sista nattveckan nu, bara 4 nätter kvar, så gött!! :)

Idag sov jag till halv tre till Rickard kom hem, sen låg vi kvar i sängen & kollade på tv till halv 5 :)

Nu har vi käkat pyttipanna & vart ute & hämtat in ved.
Blir nog slappkväll idag tror jag, ska se om jag hittar nåt att pyssla lite med :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar