måndag 21 juli 2014

Sommar, sommar och soool

Herre min gud vad jag njuter av att ha semester!
Igår tog vi en lång tur med cabben, drog neråt Ullene, åkte lite småvägar, sen ner till edsvära och över till Skara. Där kikade vi in på jula sen åkte vi in till Falköping och åt en macka på rasta. Efter de åkte vi hem till mamma och pappa och badade, käkade pizza och fikade lite innan vi drog till Johan och Therese på spelkväll, vi spelade Mario party på wii och jag vann! Ikväll blir de revansch och jag ska försöka hålla min seger!

Idag har vi med åkt cabbe, passa på när det är varmt! Vart hos svärmor och fick lite mat. Efter de drog vi till stan och köpte en mjukglass och nu sitter vi inne lite. Kände att jag dricker för lite, blir tung i huvudet och nästan lite yr.  Så sitter här med en colaburk och bara tar de lugnt lite :)

Funderar lite på att gå ut i garaget Och börja slipa lite på min älg! Ska köpa färg sen med, tror jag ska ha den vit och hornen och skenorna svarta :)

Imorgon kanske vi skulle åka till Gränna och köpa polkagrisar? Ja varför inte :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar