söndag 7 december 2014

Helgen

Sista natten mellan torsdag och fredag glömde jag min kvarg hemma och Nina hade glömt sitt knäckebröd, då säger Marie att hon hade med sig lussekatter och glögg! Bra dag att glömma maten på ;)
så vi hade riktigt mysigt där på rasterna med en gran som äntligen fått en fungerande belysning i sig också ( den hade stått med brända lampor i en vecka innan jag tog med vår gamla belysning :)


I fredags var vi hemma hos mamma och pappa en sväng med ett soffbord dom ska låna ett tag, så fick vi fika med :) sen på kvällen tittade vi på flygplan 2 och käkade tacos :)

Igår va vi i Skövde med mamma och brorsan, han skulle köpa ny säng.  Vi tittade också ut en säng,  vi måste också byta snart för jag får ont i ryggen av våran. Men det får vänta till nästa år, har inte råd just nu :P

Idag sov vi riktigt länge, käkade lite och sen bowling. Vi vann idag igen!  De va sista matchen, nu är de bara final kvar sen är vi klara. Så skönt :) 

Nu vilar jag lite i soffan innan sista nattveckan för iår.  Mår inte riktigt bra men får palla mig iväg ändå :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar