tisdag 20 januari 2015

nettofynd!




Denna veckan jobbar jag natt och Rickard kväll vilket betyder att jag har 4 kvällar ensam hemma. Det är skönt att bara vara, igår gick jag inte utanför dörren på hela dagen :)
Idag har jag vart en sväng i stan och kikat, köpte nya kuddar på jysk och det på bilden är från netto :)
Köpte lite bröd och dasspapper sen åkte jag hem. Sen tog jag en kort promenad ner till brevlådan, jag måste få lite luft! Så jag har bestämt att jag ska gå ner och hämta posten varje dag nu. Inte stanna med bilen ;)
Behöver röra iallafall lite på mig och få lite frisk luft :)

Imorgon ska ha klippa mig, torsdag är det fika dejt med Jenny och på fredag ska vi till Skövde och kika kök igen :)
Är helt kär i det vi fått uppritat från marbodal men några mer offerter behöver vi ju ha :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar