tisdag 10 februari 2015

min helg!

Helgen har vart fullproppad med roligheter! Våra helger brukar annars bestå av tacos och film i soffan ;)

I fredags när jag vaknat så åkte vi till Skövde och vi beställde vårt nya kök! Så himla spännande att det är igång!
Shoppade lite när vi ändå va där sen begav vi oss hem och bytte om sen tog vi med oss pizza och åkte hem till Sandra och Tobias och myste resten av kvällen :)

Sen blev det lördag och vi grejade lite här hemma, hämtade in ved osv sen drog vi ner till Uddevalla på eftermiddagen. Blev en sväng på Ikea och så sen åkte vi till min moster där vi blev bortskämda med pavlova, chips dipp godis och sen brakmiddag med massa gott på kvällen :)
Vi kikade även melodifestivalen innan vi vid halv 12 åkte hemåt igen :)

Söndag kom och vi började röja i finrummet. Satte ut annonser på blocket med vårt barbord och fotöljerna. Barbordet kom en från Mariestad och hämtade redan efter 2 timmar efter jag lagt upp annonsen, älskar såna affärer! ;)
mamma och pappa kom och hjälpte oss att få ordning på allt med el osv så vi vet vad vi ska prata om med elektriker osv :)
Så nu är rummet där inne tomt och alla lister är nerrivna!
På lördag blir det grejardag då valvet ska slås igen och flyttas bla.

Jag tycker inte om att ha de stökigt och ofärdigt men nu är jag riktigt lugn och känner ingen stress över det, riktigt skönt :)


Nån som vill köpa två skinnfotöljer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar