söndag 22 februari 2015

sista söndagen i februari

Jag har inte helt återställd än men mår mycket bättre. Så imorrn får jag allt ta & släpa mig iväg till jobbet.
Helgen har vart lugn, vi har mest  degat i soffan & kollat game of thrones & igår tittade vi på nya filmen med Pingvinerna från Madagaskar :)
Blivit endel godis, chips, grönsaker & dipp med ;)

Idag har jag bara bakat en päronpaj, småplockat lite & kikat på tv. Ska väl snart hoppa in i duschen, när mitt nagellack torkat :)
Sen hoppas jag att Rickard vaknar snart, de e så himla trist att vänta på att han ska vakna :P

Blir även fläskfilé till middag idag, mums! :)

                                       
                                               Ibland saknar jag håret, men bara ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar