fredag 8 juni 2012

Blommor gör mig glad!

Ja blommor gör mig riktigt glad! Tycker inte ni det med? Att har man lite blommor i fönstren, på bordet & ute på trappan, så blir de mycket mysigare & roligare :)
Jag har köpt lite nya blommor inne & förra veckan var jag & mamma i Vartofta & köpte utesommarblommor!


Denna växt är gammal, men en annan kruka & lite pynt så blir den som ny igen!


Älskar kombon av de starka färgerna! Piggar upp mitt lite "trista" finbord :)



Hallen



Lite grönt i badrummet är fint!



Köksbordet



Köksfönstret


Har ett litet tema med svarta krukor här i denna delen av köket :)
Jag tycker om orkideér, dom är såå läckra!



Trappan, blommorna är lite ledsna på vädret, men dom piggnar nog på sig :)



Altanen.
Tycker inte om tagetes egentligen, men denna gula som är som en boll är himla fin!!



Rosa & vitt är himla snyggt!


På vårt altanbord! :)



Bolltagetesen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar