söndag 10 juni 2012

Hemma söndag

Idag har jag grejat här hemma. Plockat ur diskmaskinen, tvättar för fullt, vattnat blommorna, fått nya köksstolar, duschat, plockat iordning & grejat i källaren.



I källaren fick jag äntligen mitt planteringsbord på plats!
Här stog massa kartonger innan, men jag har rensat lite bland dom & ställt undan de som ska sparas i matkällaren. Bara 4 kartonger som är Rickards kvar, men de får han gå igenom själv :)
Jag ska bara klä in bordet med vaxduk, för det är inte lätt att få undan jorden från ett träbord ;p



Våra nya köksstolar vi fick av mamma & pappa, för de hade köpt nya :)


Nu är jag jätterastlös! Sitter & kollar på Simpsons & har käkat lite Rabarperpaj, mums!
Men näääää, gud vad jag har tråkigt!  Kl 18 blir det iaf middag hemma hos mamma & pappa, får väl försöka hitta på nåt att fördriva tiden med fram tills dess :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar