onsdag 20 juni 2012

Just another magic monday

Chefen ringer kl 10, frågar hur det är med ryggen & om jag kan jobba inatt. Jag svarar att det är bättre men att jag kommer stanna hemma.
Somnar om & går upp kl 13, har hämtat posten & pratat med mamma. Som ni vet så har jag svårt att låta bli att göra saker, även fast jag borde låta bli. Så jag har oljat in en stol. Fick utemöbler av Rickards morfar för ett tag sen & jag har bestämmt mig för att de ska stå ute på gräsmattan på midsommar.
Verkligen dags att ta tag i det nu! Meeen va ont i ryggen jag fick igen :(

Jag ska kolla sen om jag klarar av att klippa gräset, så kanske Rickard kan fortsätta att olja in resten av möblerna :)

Nä nu är det väl snart dags för han att vakna där uppe, jag vill ha frukost! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar