lördag 22 september 2012

Det va ett tag sen nu

Hallåhallå!

Nu så har jag äntligen köpt mig en ny dator, köade en & en halv timme utanför expert igår. Jag gillar den inte alls lika mycket som min älskade HP, saknar den nå hemskt!
Men vänjer mig väl vid den här snart med, fick bli en tråkig svart dator. Inte vad jag ville ha, men fanns inga kul färger nu alls :(

Mobil har jag fortfarande inte köpt nån ny, så får slåss med pappas gamla Xperia ett tag till. Behöver jag säga att den är totalt värdelös?

Igår gick min bil igenom besiktningen, såå skönt! Nu är det bara galanten kvar, som fick ombesiktning i torsdags pga dåligt låsgrej på draget.
Vi har nog också hittat en vinterplats att förvara Chryslern på, Rickard ska ringa sista idag. Vore så skönt att ha en plats till den, för vi tänkte ställa av den nu den sista.

Alla kattungar är borta nu med, flyttat till sina nya hem! Jenny hämtade sina två förra veckan & Linda med familj va här & hämtade de andra två igår. Det är väldigt tomt nu & Mini saknar sina bäbisar nå hemskt, går bara runt & gnäller :/

Ikväll blir de bio med Becca & Rickard, sen blir de lite vinmys här hemma :)

Nu ska jag städa här, sen duscha!
Nu kommer jag att börja blogga igen, men min nya dator, haha :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar