fredag 28 september 2012

Kalle Anka satt på en planka

Jag har haft fullt upp hela veckan! I lördags va Becca här! Så vi va i Skövde & tittade på bio & hade myskväll med vin framför Avatar.
I söndags spelade vi match & de gick urbota dåligt.
Måndag, simmade med Jenny
Tisdag, bowlingträning & brorsan bjöd på middag
Onsdag, simmade med Jenny & tittade på pappa & tommys match
Igår va jag i Skövde & shoppade med mamma

Så nu idag är första dagen på hela veckan jag sitter i soffan & slappar! Jag har gjort lite nyttiga saker här hemma sen jag slutade jobbet vid tre. Men mest vilat mina fötter för jag har stått i packen hela veckan, så de gör lite ont nu.

Hade tänkt att åka in & simma efter jobbet idag, men hade verkligen ingen lust efter denna ganska intensiva vecka. Ska ju in på söndag med Jenny, så de räcker väl :) 
Är hyffsat duktig med min diet med. Har äntligen tagit tag i mitt liv & de känns väldigt bra!
Skulle egentligen jobbat övertid imorrn, men hade verkligen ingen lust med det. Så jag tror att jag stannar hemma & slappar. Ska åka & hälsa på farmor en sväng på dagen iallafall :) 

Nu ska jag sätta på ugnen & förbereda middagen, så ska jag åka & hämta Rickard på jobbet om drygt 20 min!

Ska försöka skärpa mig med mer inlägg igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar