måndag 1 oktober 2012

Första måndagen i Oktober

Helgen har vart bra, har haft fullt upp även då :) I lördags gick jag upp kl 8, vid 10 åkte jag ner till Göteborg & hämtade Rebecca & Tobias. Va väl hemma runt halv 3 igen, då åkte jag till farmor på fika :)
Sen hem, bakade en äppelkaka till Rickard som han skulle ha med sig till jobbet. Fixade middag & sen kom Rickard hem :)

På kvällen/natten kom Jenny & hämtade mig så gjorde vi en liten runda på konstnatten. Köpte te & en kylskåpsmagnet i Floby & så hälsade vi på våran gamla lärare i Balltorp :)

Igår va jag & Jenny inne & simmade, handlade mat & shoppade lite :) Kl 16 spelade jag match, vilket gick otroligt dåligt, igen!

Sen va vi & köpte en crosstrainer, så nu ska jag träna på den varje dag har jag bestämt :) Ska komma i bättre form nu, har äntligen tagit tag i livet!

Denna veckan jobbar jag tre dagar, lagom! :D

Nä nu ska jag klä på mig & väcka Rickard :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar