söndag 21 oktober 2012

Söndagsångest?

Dricker lite kaffe innan jobbet, som jag inte har nån lust att gå till inatt. Ska lära mig en ny grej & jag vill inte det. Jag har ältat detta typ hela helgen, egentligen är det väl inget. Ska väl va glad att få lära mig en ny sak & klättra upp ett steg på lönetrappan. Men detta vill inte jag, jag har haft en veckas upplärning innan, för typ ett år & nån månad sen & jag gillade det inte då heller.
Det är mycket att tänka på, man ska hämta binge där, tömma sopor där, vända mull där, hämta emballage där. Nä det är inget för mig, men jag antar att jag bara måste lugna ner mig. Jag klarar ju mina andra jobb så mycket bättre nu sen jag slutade stressa. Får bara inte börja stressa nu för att jag lär mig nå nytt. Jag tror muhammed kommer att vara med mig som stöd, så är väl bara att fråga om det är nåt jag inte fattar & be om hjälp helt enkelt.

Nu gormar Rickard där uppe, ska se vad han vill.

Btw, knep ett poäng på bowlingen ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar