torsdag 11 oktober 2012

En vacker höstdag!

Vilken fin dag det har vart ute idag! Började dagen med en promenad på berget med Jenny :)
Sen gjorde vi stan, shoppade & fikade.
Fick sålt mina skor också :)

Hem & kratta löv. När vi gjort halva framsidan tröttnade vi, så åkte hem & lånade pappas lövblås.
Än så länge ser vi inga fördelar med att ha en stor trädgård! Tror att barnfamiljer eller såna som har hund skulle uppskatta det mer. Men för oss är det bara en massa onödigt arbete.
Men medans Rickard blåste så rensade jag lite i rabatten , tog bort sommarblommor ock lite så :)

Vi är inte helt klara med alla löv än, får fortsätta imorrn eller lördag.

Nu tittar jag på hela sverige bakar :)

Imorrn blir det nog Skövde att kolla på mobil, igen! Haha, kan inte bestämma mig :)
Sen ska jag sminka Mamma som ska iväg med pappa till Billingehus för att fira att pappa har jobbat på Volvo i 25 år :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar