tisdag 23 oktober 2012

Står still & stampar

Idag har jag & Rickard vart inne & tränat bowling ihop med pappa & Tommy. Gick ganska kass :(

Fick mitt nya simkort idag, så nu kan jag använda min nya mobil :D

Det fanns fyra färger på mobilen att välja mellan, Blå, Grå, Röd & Vit. Jag valde direkt bort blå. Den grå va snygg, men ville inte ha de då min HTC va grå. Velade länge mellan vitt & rött. Från början hade jag bestämt mig för vit, för jag har velat  ha en vit mobil länge. Men när jag står där & tittar på den röda så blir jag lite kär i den. Velar & velar.. Tillslut bestämmer jag mig för den röda, då det är väldigt populärt med vitt nu & typ alla har vita telefoner. Den röda är riktigt fräck & jag älskar den :)
Skärmen är egentligen aldeles för stor för mig, men jag vänjer väl mig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar