tisdag 23 oktober 2012

Kvällens underhållning!

Hahaha åååh vad jag älskar att titta på svenska hollywoodfruar!! Den nyaste frun, Margareta, fastnade hos mig direkt, love her!
Så himla ärlig, de uppskattar jag :) Sen är hon så naturlig & så himla fin!
Sen hatar jag Gunilla, hon borde gå & jaa jag vet inte. Usch har inte gillat henne nån gång.

Sen är Maria himla rolig & go! Lite blåst kanske, men jag menar en svenska blond tjej med massa pengar? Tror jag med skulle bli sån :)  Isabell är så himla fin (inte läpparna dock) & verkar va en smart person, även hon vågar säga ifrån & är ärlig.

Håller ni med eller tycker ni tvärtom? 



2 kommentarer:

  1. Agree!!

    Gunilla är så himla blåst och ja hemsk!! Håller med Maria, man blir ju nästan rädd för henne, hon e nog kapabel till o göra vad som!!!!

    Håller med om allt du skrev och en extra eloge till Maria, underbar, helt underbar.

    Jennie, du är också underbar!!! Saknar diiiiiig <3

    SvaraRadera
  2. ja gud ja, jag skulle vara livrädd för henne!

    Det är du som är! Saknar dig massamassa!! <33

    SvaraRadera