söndag 7 oktober 2012

Söndagskvällen

Idag har vi vart på 5årskalas! Mysigt & goo mat :)
Sen in till bowlingen & spela match, jag spelade rätt bra idag. För första gången på länge, så vi snappade åt oss ett poäng iallafall :) Har inte alls gått bra för oss än så länge denna säsongen, men hoppas att de börjar gå bättre nu snart :)

De går bättre & bättre med min träning, jag orkar nu 3,5 minuter utan paus på crosstrainern. Så de tar sig, ökar sakta men säkert :)
Och simmningen blir också bättre, vi körde på rätt många längder igår! De känns himla gött :)

Men nu har jag fuskat lite med maten i helgen med kalas, bowlingkväll osv. Menmen, man måste unna sig ibland! Annars blir livet tråkigt :)

För en stund sen körde jag Rickard till jobbet, om en timme börjar jag :/ Trökigt att jobba natt, men det är pengarna jag är ute efter (a) hihi


Mitt fina hjärta <3 p="p">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar